Önskesim: Trevor Washington

| Postat i: TS4: Önskesimmar

Trevor Washington önskad av Stina

"Trevor är en målmedveten person som drömmer om en karriär inom sjukvården. Han är omtyckt av många, speciellt kvinnorna. Men han har svårt att tro på kärleken, då hans föräldrars förhållande var turbulent och de gick isär när han var liten"

Custom content: 
Hår av Stealthic - Huddetaljer av Chisami - Tatuering av Carl Sims - Tröja av A3RU
 
Vill du också önska en sim? Var vänlig lämna en kommentar i [detta inlägg].


Simsligt

Vilken kille! Sjukt snygg :3

Svar: Tacktack ;D
"Kaka"

Tilde

Vad snygg han blev! :D Och förresten, jag har en fråga: skulle du kunna lägga ut huset som Mason bor i på galleriet? Tycker att huset är jättefint och för personer som mig som inte bygger hus särskilt bra så kan det vara till stor hjälp ;)

Svar: Tack! Jag vet inte riktigt, det jag visar på bloggen nu är inlägg jag tidsinställt sen i början på December och huset har därmed förändrats väldigt mycket i och med att deras situationer har förändrats...
"Kaka"

stinakarolina

Du hittade en bra fylletatuering :') och stilig vart han. Kom själv på att jag hade missat ambitionen när du sa de :p

Svar: Haha ja, älskar tatueringen! Vad kul att du tycker om honom! :D
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?