Önskesim: Alison Tenderlove

| Postat i: TS4: Önskesimmar
Hej hörrni! Till att börja med vill jag be om ursäkt för den kassa kvalitén på videon samt att ljudet verkligen är skitdåligt. Jag var väldigt less efter att ha försökt filma detta i flera dagar och att något hela tiden inte fungerat. Jag lovar att göra detta bättre till nästa gång.



Alison Tenderlove, önskad av Tyra
"Alison var en gång den gulligaste dottern en förälder kunde önska sig. Men tiden förändras, hon hängde med fel personer, hon lärde sig att ljuga och använde det på fel sätt. Ali är farlig, du vet aldrig vilka moves hon gör, men djupt inne i sin själ är hon sitt gamla jag, men hon är väldigt bra på att gömma det under sin fasad"

Custom content:
- Ögonbryn av Simstemptation - Ögonskugga av SM-sims - Ögonfransar av Simaniacos - Jeans av LuxySims - Huddetaljer av Chisami - Festkläder/klänning av MissParaply -

Vill du också önska en sim? Var vänlig lämna en kommentar i [detta inlägg]


violassims

Jag har samma problem idag -.-
Jag hörs typ inte alls och musiken på spelet är superhögt fast jag sänkt jättemycket i spelet!

Superkul att du filmade när du gjorde en önskesim :D Spela in meeeeer, älskar din röst haha *känner mig supercreepy*

Svar: Ah, det där med musiken blev jag galen på... har sänkt så att det nästan ligger i botten! Den mikrofonen jag använde nu är den jag har på mitt SteelSeries-headset, är så synd att man hör när jag andas men finns inte så mycket att göra åt det tyvärr... Min pojkvän har en jättebra (och dyr!!!) samson-mikrofon, men eftersom att han streamar sitt spelande osv kan jag ju inte använda den. Kul att du gillar min röst haha ;D
"Kaka"

Tyra

Åh jag älskar henne! Jag är också från norrland, dock lite mer söder än dig. Jag bor i hälsingland! Men aa, Älskar simmen, jag har kollat mycket på Pretty Little Liars så jag kände väl ja. Älskar simmen haha, ha det så bra Kaka :D

Svar: Haha, hörde du att jag var från Norrland? ;) Ha det bra du med!
"Kaka"

Jossan

Kul att du gör videos nu! Då kan jag lyssna på dom när jag saknar dig, hahaha...

Skulle vara kul om du filmade samtidigt som du gjorde simmen, alltså inte bara när den är klar :)

Svar: Hyv, is that you??? If so, haha du är så creepy <3
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?