Önskesim: Abigail West

| Postat i: TS4: Önskesimmar
 


Abigail West önskad av AnnaSims
"Abigail har inga föräldrar, åtminstone inga närvarande såna. Att ha växt upp i otrygga miljöer och utan förebilder har bidragit till att Abigail hamnat snett i livet och kommit på fel spår. Låt inte hennes bedårande utseende lura dig, Abigail är kriminell och klarar sig bäst själv. Hon behöver räddning, frågan är bara vad eller vem som får henne att inse vad som är rätt och fel... innan det för sent"

Custom content: 
Hår av Nightcrawler - Septumpiercing av SM-Sims -  Ögonskugga "Snow Bunny" av SM-Sims - Läppstiftet "Clotted Blood" av Pastrybox - Läppstiftet "Jelly Pop" av SM-SimsTatueringar av Simblier - Ögonbryn av Simstemptations - Ögon av Luxy Sims - Ögonfransar av SimaniacosHuddetaljer av S-Club - Cat Stockings av Lavoieri - "Fran Dress" av Sentate - Converse retexture av MissParaply - Katthalsband av OBP -  Stickad tröja av Luxy Sims - Trasiga jeans av JS SIMS - Klänning "Alice Dress" av MissFortuneSims - Skor av Sentate 
 
Vill du också önska en sim? Var vänlig lämna en kommentar i [detta inlägg].


emelie

Hej! Jag behöver din hjälp!
Jag har laddat ner hår och kläder till mina sims (spelar the sims 2). Har fört över filerna till Downloads på the sims 2, men ändå så fungerar inte varken frisyrerna eller kläderna när jag ska spela!! HJÄLP!!

Svar: Har du läst igenom detta http://modthesims.info/wiki.php?title=Game_Help:GCCTSU eller provat googla? :)
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?