Evans - Vila i frid Luigi

| Postat i: TS3: Familjen Evans

Tidigt på morgonen är lilla Paige ute på gården och bygger en igloo. Det går hyfsat fort och tillslut är igloon färdigbyggd, Paiges alldeles egna ställe! 


Men mitt i alla roligheter händer något som inte får hända! Det är Luigis tur att gå över till andra sidan och liemannen kommer och hämtar honom. Visst, det var bara en tidsfråga till när den här dagen skulle komma men trots det var varken Cassie eller Paige beredda på detta.

Cassie är helt förkrossad, hon har ju haft Luigi i hela sitt liv! Det var till och med han som räddade hennes pappa Dylan när han var nära döden. Alla älskade den hunden.


Anonym

Kan du inte visa oss runt i Cassies och Paiges hus? :D

Svar: Nja, alltså när jag byggde det skapade jag ju ett inlägg om det och det har inte förändrats så mycket sedan dess. Här har du en länk: http://simsing.blogg.se/2014/august/skapelser-hus.html :)
"Kaka"

Ellie

Vila i frid Luigi.

Kajsa

RIP Luigi xc



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?