Nu är Aurora Skies ute!

| Postat i: Nyheter
Idag har den nya storevärlden Aurora Skies kommit ut! Ni kan köpa den i The Sims 3 Store för 2450 Simpoints! Det motsvarar ungefär 250kr, tror jag. Väldigt dyrt för min lilla studentplånbok, så jag ska nog vänta lite med att köpa staden.

Det finns som vanligt två versioner! En standardversion och en guldversion. Premiuminnehållet i standardversionen är (endast) den omtalade Varmluftsballongen. I luftballongen kommer romantiska interaktioner bli mer mottagliga och ja, man kan till och med ha myspys i den!


I Guldversionen däremot får man med lite mer saker. Varmluftsballongen som jag precis nämnde, Lära gå-stolen Full Fart och Lekhagen Försprånget. Jättekul med lite grejer för småbarn.


Simpxlr

Jag hittade en gratisversion av den, hehe. :) Annars hade jag tänkt köpa den..

Svar: Jo, jag har också hittat en! Men jag väntar ett tag med det, så att det kommer ut en riktigt ordentlig version :D
Kaka - Simsing.blogg.se

Simpxlr

Den var i guldversion :)

Fredrika

Världarna är äckligt dyra, om man vill ha guldversionen får man ju betala typ 350-400 spänn! D:



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?