Novembers simsblogg

| Postat i: Månadens simsblogg
Ojoj! Mitt i den oplanerade bloggpausen glömde jag ju helt bort att utse Novembers simsblogg. Så trots att vi är långt in på December så gör jag det nu. 

 
Vinnaren är MyAlterSims! Denna tjej lägger ner sin själ i sina inlägg, hon skriver helt fantastiska berättelser. Jag tycker att den här bloggen är värd att få mer läsare, den här bloggen står ut, den är annorlunda. Så var så snälla och kolla in denna fantastiska simsblogg! 


För att vara med i Decembers Simsblogg, kommentera då [det här inlägget]


Emmaa

Jag är med ! :)



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?