Månadens simsblogg

| Postat i: Månadens simsblogg
 


kiwi

Hej, kan man önska månadens simsblogg. Altså tipsa om någon som man tycker är bra?

Svar: Absolut! :|
"Kaka"

Siri

Skriver även om tävlingen på min blogg :)

Svar: Uppskattar det, tack så mycket!
"Kaka"

Alice & Sanne

Jag och min systeri vill gärna vara med!
Vi har precis startat en simsblogg och då skulle det vara kul att bli månadens blogg här eftersom jag ÄLSKAR denna bloggen!

Svar: Vad kul att ni gillar min blogg, tack så mycket! :D
"Kaka"

Amanda

jag har hyfsat nyligen drivit min blogg med en annan simmer men vi gick inte ihop så jag fick behålla vår blogg med ett nytt namn och hon fick det nya namnet, vi hade arbetat upp så många följare som jag förlorade och jag skulle väldigt gärna ha tillbaka dem.

emelie

Skulle vara kul att vinna så att fler hittar till min blogg! Jag har ju varit lite inaktiv den senaste tiden och har då självklart förlorat en hel del läsare och jag skulle verkligen uppskatta att få ett inlägg i din blogg så att både nya och gamla läsare hittar min blogg! =)

Viola

Det skulle vara superkul att bli månadens simsblogg då jag äntligen börjat få upp intresset igen, både för simsspelandet och bloggandet samt köpt en ny datorn som är på g och då är det ju alltid kul med läsare som ger både bra och mindre bra kritik på det man gör :D

simmarsmulan

Jag hade en paus i November då det blev för mycket i skolan och sen så blir jag väldigt orkeslös när det blir mörkt. Under den perioden förlorade jag en del av de ganska få läsare jag samlat upp, så därför vore det superkul att låta folk veta att jag är tillbaka, och kanske få några nya läsare. :)

3lin

Jag skulle jätte gärna vilja bli månadens simsblogg! Jag vill bli det för att jag lägger ner super mycket tid på bloggen och vill att det ska bara så bra som möjligt, ändå har jag bara typ 10 besökare om dagen. Det finns säkert jätte många andra som också vill bli månadens simsblogg, men jag skulle verkligen bli super glad om jag blev det! :)

Ellie

Hejsan, jag skulle vilja vara månadens simsblogg för att jag spenderar mycket tid på design, inlägg och det skulle bli roligt om fler folk skulle få veta av det, Kram :)

Sofia

Jag vill jätte gärna bli månadens simsblogg! :) Det känns äntligen som om det går uppåt för mig nu! Intresset och orken att lägga ner tid på det jag gör har kommit tillbaka och det är riktigt roligt! :)

Carro - en alternativ bloggerska

Jag skulle hemskt gärna bli månadens blogg :) Kramisar Carro

tuva

jag är så inne i sims just startade jag en blogg om mitt sims jag har bara skrivit ett inläg men de blir mer de skulle va så kull om jag kunde få en lite puff så den kan starta ordentligt ps jag älskar din blogg

Thea

Jag är med! (min blogg är den sims 3 blogg)

Emma

Hej! Jag är gärna med i månadens simblogg! Det hade varit väldigt kul att vinna och få lite mer besökare eftersom att jag lägger ner ganska mycket tid av min dag på bloggen :)!

Tove :)

Jag skulle vilja bli Månadens blogg för att jag vill ha lite fler läsare, eftersom jag inte har så många (enligt mig). Därför kanske fler skulle hitta till min blogg om jag blev Månadens blogg.

einebrant

Hej hej, Kaka. Jag skulle jättegärna vilja bli någon månads simsblogg c: Jag uppdaterar inte så ofta men lägger ändå ner min själ i bloggen.

Cornelia

Åh vill gärna bli månadens blogg då det hade varit kul att få flera läsare med samma intresse så det hade absolut inte suttit fel :3

Julia

Har nys startat/börjar blogga & vill hålla på med något jag brinner för.
Har hålit på med sims ända sedan jag var 6 år. Och nu har jag äntligen bestämt mig för att börja blogga om just sims.

Skulle vara super kul om jag blev månadens blogg ♡

julia

Har nys startat/börjar blogga & vill hålla på med något jag brinner för.
Har hålit på med sims ända sedan jag var 6 år. Och nu har jag äntligen bestämt mig för att börja blogga om just sims.

Skulle vara super kul om jag blev månadens blogg ♡

Julia

Har nys startat/börjar blogga & vill hålla på med något jag brinner för.
Har hålit på med sims ända sedan jag var 6 år. Och nu har jag äntligen bestämt mig för att börja blogga om just sims.

Skulle vara super kul om jag blev månadens blogg ♡

Julia

Har nys startat/börjar blogga & vill hålla på med något jag brinner för.
Har hålit på med sims ända sedan jag var 6 år. Och nu har jag äntligen bestämt mig för att börja blogga om just sims.

Skulle vara super kul om jag blev månadens blogg ♡

Julia

Har nys startat/börjar blogga & vill hålla på med något jag brinner för.
Har hålit på med sims ända sedan jag var 6 år. Och nu har jag äntligen bestämt mig för att börja blogga om just sims.

Skulle vara super kul om jag blev månadens blogg ♡



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?