The Sims 4 Completionist Challenge

| Postat i: Allmänt, The Sims 4 Utmaningar
Hej hörrni! Jag vet ärligt talat inte hur jag ska översätta denna utmaning eller rubrik. Huvudsaken med utmaningen är iallafall att man ska uppleva allt i The Sims 4. Allt från grundpaketet till det som game- och expansionspack har att erbjuda. Som att maxa alla karriärer, färdigheter och ambitioner. Jag kör även med att hitta alla samlingar, dvs collections. Ni kan läsa mer om det här.

Många väljer att göra en lista på detta digitalt, kanske i sin blogg eller Simblr - men jag har valt att fullfölja detta i min bullet journal. 


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kaka / Cookie (@kreativakaka)

Den här Instagram-bilden är från tidigare i år, men jag kan med stolthet säga att jag redan bockat av det mesta. Just nu spelar jag ju LEPacy-utmaningen vilket innebär att jag upplever och aktiverar spelpaketen i kronologisk (förutom några som jag kastat om) ordning.

Jag rekommendrar er verkligen att göra detta, då man dels får uppleva sådant man kanske aldrig spelat igenom innan, och för att det verkligen känns sjukt bra när man lyckas bocka av något. 



UPPDATERING 6/8 2021 

 






Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?