Tips för ditt The Sims 4-spelande

| Postat i: Allmänt, Tips
Jag har en tendens att spela i samma stil, gång på gång, spel efter spel! Därför har jag sedan en lång tid tillbaka börjat slumpa hur mina simmar blir. Det vill säga deras personlighet och till och med deras stil. 

För att göra detta använder jag mig av cc-skaparen Kawaiistacies verktyg som hon tagit fram, och har på sin hemsida. Du hittar det här




Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?