Jag har börjat på en Not So Berry-challenge

| Postat i: Allmänt
Under de senaste veckorna har jag märkt hur min simslust dalat. Har helt enkelt inte haft någon lust att knappt öppna spelet. Därav bestämde jag mig (äntligen) för att starta en ny utmaning i mitt spel. Not So Berry-challenge av Lilsimsie. Första generationen är präglad av färgen mint!
 
 
Här är då Minty Berry, som min sim så kreativt heter. Jag tänker mig att hennes namn är som Mindy, fast med ett T. 




Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?