Jag köpte precis två stuffpacks

| Postat i: Allmänt, The Sims 4
För att låta min simslust stegra har jag precis köpt två nya stuffpacks till mitt spel. Eftersom att jag inte längre känner att jag kan spela med custom content så satsar jag nu på stuffpacksen. Jag tyckte inte att alla var värt sitt fulla pris, så jag köpte bara de två jag känner att jag har nytta av i dagsläget och vill lägga mina stackars studentpengar på. 

Idag blev jag alltså ägare av The Sims 4 Soliga Trädgårdsprylar och The Sims 4 Klassiska Glamourprylar. Har ni dessa stuffpacks, och vad tycker ni om dem? Vad tycker ni jag ska införskaffa härnäst?

 
 


Miss Baby Peaches

Åh, gud vad jag saknar att spela the sims! Älskar det!

Svar: Du får börja spela igen! :)
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?