Jag är tillbaka

| Postat i: Allmänt
... men jag vet inte hur det kommer bli med bloggen. 

Just nu spelar jag på den dator jag fått för mitt journalistika arbete. En Macbook Air. The Sims 4 orkar inte rulla i samma kvalité eller på högsta prestanda som jag varit van vid när jag spelat på min dåvarande pojkväns datorer. Jag kommer inte längre kunna göra youtube-videos eller ha någon typ av custom content.

Är ni fortfarande intresserad av bloggen, vill ni att jag fortsätter?

 
 


Violassims

Jaaaa! Börja blogga igen om du har lust, saknar att läsa lite simsbloggar :D
Välkommen tillbaka <3

Svar: Tack, fina du! <3
"Kaka"

Michaela

Så himla roligt att se att du är tillbaka igen! Har saknat din blogg såå mycket!
Jag tycker verkligen du ska fortsätta blogga, så länge du själv känner du har lust och tid. Jag kommer då komma in hit och kika så ofta jag kan :D

Svar: Tack, vad roligt att höra! :D
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?