TS4: Lockwood - Zorax Mason Lockwood

| Postat i: TS4: Familjen Lockwood

Efter en traumatisk operation håller Dixon en liten varelse i sina armar. Självklart visade det sig att det var en liten alienbebis som var i Dixons mage. Dixon kollar på varelsen med rädsla i blicken. "Hur... hur är det ens möjligt.. hur gick det här till. Jag... är jag pappa nu?" mumlar han för sig själv. Ingen annan i rummet tycks bry sig över att en övernaturlig varelse just anlänt till världen, dessutom född av en man. 


Men Dixon blir genast överväldigad av kärlek till den lilla varelsen! Han ska älska den här alienpojken som om det var hans mänskliga son. För det är ju precis det han är, hans son. Och han får namnet Zorax Mason Lockwood.


Någon timma senare är Dixon hemma. Han är rädd för hur familjen ska reagera... speciellt mamma Ariana. Tänk att hennes första barnbarn visar sig vara en blå alien.

Men Ariana kunde inte bry sig mindre! Det är nästan så att ingen kan vara lyckligare än vad hon är just nu. Hon har blivit välsignad med ett första barnbarn! 


Em.

Nej men jösses! Får man alien-korgar när man åker in till sjukan med de dräktiga karlarna? Det har jag helt missat. Nästa gång..!

MoaSims

Oj så söt!

Lillasimsälskaren

Åh gud så himla coolt med en alienbebis! Längtar redan till nästa del. :D

Emma

Awww, så gullig <3

Josephine

Jag fullkomligt älskar din blogg! :D

Svar: Tack, vad roligt att höra! <3
"Kaka"

Josephine

Förresten, hur får du så bra skärpa på dina bilder? :O :)
Mina blir väldigt suddiga :/

ts4.bloggplatsen.se bloggar jag på :)

Svar: Jag har bra grafikkort, that's why ;)
"Kaka"

Anonym

Hej såg precis att det ska komma en ny värld till the sims 4 ville bara säga det. Kram

Svar: Jajamän, Newcrest :)
"Kaka"

bex

Har nån sjuklig förkärlek till alien-simmar, kommer bli så kul å läsa om zorax 😀

Svar: Haha, kul att du tycker det :D
"Kaka"

thesimslife

Men åh va söt alien bebisen var då *__* Passande namn också! Grattis till Dixon :)

Svar: Jaa, så söt! :D
"Kaka"

Stina

Tycker alienbebisarna har ett fint skimmer i huden, synd att det försvinner när de växer upp :c

Svar: Jaa :(
"Kaka"

MoaSims

Jag längtar tills han växer upp, blir så roligt att läsa om honom. Hoppas att han hittar en ailien-tjej (sen när han blir stor :))

Svar: Jaa, vi får se hur det blir med det ;)
"Kaka"

Simsly

Zorax är så söt! Det är roligt att det har kommit aliens till sims 4, de är ju så coola:)

Svar: Ja, eller hur! :)
"Kaka"

Louize

Går det att köra The sims 4 på Mac? :)

Svar: Ja!
"Kaka"

Annie

Så söt! Visste inte att man kunde få en alienbebisar fanns i sims 4. :)

violassims

Vart är du?! Kom tillbaka till mig </3

Svar: I'M BACK <3 nästan iallfall!
"Kaka"

LIlla sims älskaren

Hejj Kaka, Längtar tills du kommer tillbaka och får simslust igen. Jag har nu skaffat mig en egen blogg om sims och min vardag och let`s play the sims 4 kommer i helgen på youtube (HildasVideor. Och tänkte bygga av ett av dina hus inom kort eftersom jag inte har galleriet :). Kram

Svar: Hej! Jag jobbar på att komma tillbaka nu. Vad roligt att du skaffat dig en blogg, ska kika på den! Och youtube-kanalen också! :D
"Kaka"

Stina

Kaka, vart tog du vägen? ;C Vill gärna se en fortsättning :)

Svar: Jag jobbar på att komma tillbaka!
"Kaka"

Tilda

En ny favo blogg!

Svar: Vad kul! :D
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?