TS4: Lockwood - Rymdraket

| Postat i: TS4: Familjen Lockwood

Äntligen har Ariana unnat sig något och köpt en iMac. Den är så mycket snabbare än hennes gamla pc! Once you go mac, you never go back.


Det går bra för Phillip i målarkarriären. Han har just fått sin första befodran och lite väggdekorationer som belöning för hans hårda arbete. 

Dixon bjuder över sin vän och arbetskollega Erik. Dixon har fastnat lite i sitt arbete med rymdraketen och behövde lite hjälp, därav Eriks besök. Nu är det inte mycket kvar på raketen!
Ariana ställer sig vid grillen just så att hon ska hinna laga mat tills det att Phillip kommer hem från sitt jobb. Dixon och Erik är så upptagna med rymdraketen att de inte ens känner lukten av nygrillade veggoburgare!


Simsstar

Vad har du fått iMacen ifrån? (Stavning iMac)

bex

Blir så sugen på sims 4, men är så osäker då jag verkligen gillar den öppna världen i sims 3, är de värt det tycker du? 😃

Svar: Ja! Det tog ett tag... men jag älskar the Sims 4 nu!
"Kaka"

Linnea

Hejsan svejsan! Har en liten fråga, vart kan man ladda ner iMac'en? Grymt bra blogg! Kram



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?