TS4: Lockwood - Ny hårfärg!

| Postat i: TS4: Familjen Lockwood

Ariana blev så less på att färga håret turkost hela tiden, visserligen älskade hon det men just nu kände hon för en förändring. Därför har hon numera sin naturliga hårfärg, väldigt ljusblont, nästan vitt. Dixon är den som får se det först! Han tycker det är konstigt att se mamma i en annan hårfärg än turkost, eftersom att det är det hon haft i hela hans lilla liv. 


När Mason kommer hem från jobbet, vid middagstid, märker han (till skillnad från de flesta killar) direkt att Ariana ser annorlunda ut... and he loves it! 


Ariana var så nervös över hur han skulle reagera, även om det bara handlar om en liten förändring i hennes utseende. Mason förklarar skämtsamt att det inte spelar någon roll om hon så förvandlas till en kompis-kanin (see what I did there, sims 2-referens), han kommer att tycka om henne iallafall. I och med Masons gullighet makar sig Ariana närmare honom, kysser honom och tillslut är de inflätade i varandras armar, uppslukade av varandras närhet. 


violassims

Åh vad fin hon blev i nya hårfärgen :D

Sandy

Hej Kaka! Jag vet att du inte bloggar om The sims 3 längre, och att detta inte alls hör till inlägget men jag har en fråga. När EA släppte The sims 3 årstider så sa dem ju att det skulle gå att byta kläder på gravida simmar, men för mig har det aldrig gått! Och jag har alla expansionspaket förutom drömjobb, destination världen och övernaturligt! Jag vet inte om EA ändrade sig någon gång och sa att det inte skulle gå, men ifall de inte sa något om det så vet jag inte varför det inte går för mig! Vet du om det inte skulle gå att byta mammakläder eller om det bara att det är något fel på mitt spel? Isåfall, har du någon lösning eller tips på vad jag kan göra? Tacksam för svar! Kram Sandy!

Svar: Hej! Det går inte att byta kläder på gravida simmar i The Sims 3. Det har aldrig gått och jag aldrig hört någon säga nåt om det. Det enda som man kan göra är att byta kläder före. :)
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?