The Sims 4 Vildmarken - Mitt första intryck

| Postat i: Nyheter, The Sims 4
Till att börja med vill jag be om ursäkt för att bloggen kan kännas rörig i och med alla olika typer av inlägg. Grejen är bara det att jag har en otrolig simslust och gör inte annat än att spela - och jag älskar att göra videos för youtube. Jag förstår att det kan bli för många inlägg, men jag har drygt 43 tidsinställda inlägg som jag försöker posta med jämna mellanrum utan att förvirra er. 

MEN IALLAFALL! Idag kom The Sims 4 Vildmarken ut - här har ni mitt första intryck utav det! Jag kommer att göra en ordentlig recension på detta gamepack, men innan jag gör det vill jag veta vad ni vill veta. Är det någon annan än jag som köpt detta, vad tycker ni? 


Moa

Jag gillar den videon som du gjorde :-)

Svar: Vad kul, tack! :D
"Kaka"

Cherry

Det är bara kul med så många och olika inlägg tycker jag då blir man överraskad över vad som kommer och det är ju aldrig fel! :)

Svar: Vad bra! Skönt att höra, haha :)
"Kaka"

thesimslife

Alltså jag vill redan köpa de,, men ska nog vänta tills du gjort en video till. Utforska dom övriga kamping-tomterna också! I want to see how they look like haha :)

Svar: Ja, absolut - hade tänkt göra det med bilder och text dock. Men vill du hellre ha det i videoformat? :)
"Kaka"

Anonym

Hur länge kan man stanna i campingvärlden?

Svar: 1-7 dagar!
"Kaka"

Katt-Anna

Åhh, jag köpte det också i tisdags haha, tålamodet var i botten och jag la mig 12... Så bra video, du är bara bäst ❤❤

Svar: Åh, tack så mycket <3
"Kaka"

Em

Logi är boende. :)
(Husrum, Tillfällig bostad, Bostad, Nattlogi, Rum, Inkvartering, o.s.v.)



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?