The Sims 4 Creators Guide

| Postat i: The Sims 4
 [Här] köper ni boken på Adlibris.se. Jag ser nu att de höjt priset lite, nu kostar den 183kr.


Kajz

Kul med video!

Precis när du skulle fel) kan inte du prata om vad du tycker och tänker nu? :)

Svar: Förlåt men hur menar du? :) Precis när jag skulle vad? haha...
"Kaka"

Simon Lundgren

Beställde under tiden som jag såg på videon. Undrar varför man inte hört talas om detta?

Svar: Ja, eller hur, visst är det konstigt! Vad kul att du också beställt den :)
"Kaka"

Simsligt

Vilken underbar dialekt du har! Intressant bok, men jag saknar de små häftena man fick med när man köpte spel förr i tiden haha! :D

Svar: Dialekt? Låter jag typcial norrländsk eller? ;D Ja, jag saknar också de små häftena...
"Kaka"

Amanda W

Kanske vore bra att köpa boken så man kanske gillar sims 4 mer. Jag kan typ spela 30 min sen tröttnar jag, har även startat upp en massa olika familjer men tröttnar ändå. :/
Måste säga att du är så inåt helvetes snygg!!!

Svar: Jag själv har varit väldigt anti The Sims 4 men efter att ha spelat till och från i några månader måste jag säga att jag verkligen börjat gilla det! Tycker om det väldigt mycket nu faktiskt. Och oj, tack duuu!!! Svårt att tro att någon skulle tycka det eftersom att jag i videon just kommit hem efter jobbet och gått hem i snöstorm, haha! <3
"Kaka"

simsstar

Vart hittar man boken?:)

Svar: Insåg att jag glömt skriva det i inlägget... men jag har uppdaterat det nu, där finns länken. :D
"Kaka"

Simsligt

Haha ja, lite typical norrländskt låter det. ;D Är inte vanligtvis i Norrland men är där just nu, så har hört en del norrländska senaste veckan. Det är en väldigt mysig dialekt faktiskt.

Svar: Ah okay ;D Ja, jag bor väldigt högt upp... i Norrbotten sååå :D
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?