Ny design!

| Postat i: Allmänt
Simpel och stilren design - as I like it. Det här har jag att tacka Sanna Preifelt för. Jag har sagt hur jag vill ha den och hon har kodat och fixat ihop den. Jag är supernöjd och ska bara lägga in de sista detaljerna så är det klart. Förresten, en ny header och profilbild kommer upp så småningom. Jag vet ännu inte hur jag vill ha det. 

Inatt ska jag även köpa loss domän-namnet. Så numera lär ni hitta mig på simsing.se istället för ett "blogg.se"-grejs.

 '


thesimslife

Snyggt :)

Svar: Tack!
"Kaka"

Cherry

Awh yeah Pretty Little Liars!

Snygg design btw :D

Svar: Jaaa, har fastnat i serien... trots att jag ogillade den starkt från början haha! Börjar på säsong 4 idag :D Och tack!
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?