Let's Play The Sims 4 Legacy [PART 3]

| Postat i: The Sims 4 Legacy


violassims

Mums med kall havregrynsgröt ;)
Skoj det skulle vara med något sammarbete, jag funderar på att börja en Random Legacy, vilket är typ samma och då skulle man ju ta varandras barn som inte är arvvingar eller något sådant :D

Sandra Sjödén

Jag vet inte om du redan vet detta. Men om man har 2 olika eller fler grodor i katalogen, så kan man avla dem. Då kan man (om man har tur) få en "ny" sort som man kanske inte har hittat. Eller man kanske måste para grodor för att få alla till samlingen?

Svar: Jo, för att få alla måste man tillslut para dem. :D tack för tipset iallafall!
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?