TS4: Lockwood - Phillips födelsedag!

| Postat i: TS4: Familjen Lockwood

Arianas jobbkläder är grymt mycket coolare än andras och hon får nästan ha på sig vad hon vill, så länge det inte är fööör slappt. Det går riktigt bra på jobbet också och Ariana är numera på nivå fem inom karriären TeknikGuru.


Just efter att Ariana gått till jobbet stiger Mason upp för att börja med lille Phillips födelsedagstårta! Mason själv kommer dessvärre inte hinna närvara på sin minsta sons födelsedag men en massa andra gäster kommer förbi för att säga grattis. 


Gästerna kommer och till Phillips omärkbara besvikelse kommer det ingen i hans egen ålder. Endast pappa Masons gamla vänner. 




...men Phillip är lika glad för det. Det är ju ändå hans födelsedag! Även om han luktar lite illa och helst inte spenderar dagen med massa åldringar...

 


violassims

Men hallåååååå?! Vart är bilden på Phillip som tonåring?! Ingen gillar teasing ;)
Är det förresten bara jag som älskar att simmarna går upp olika mycket i vikt? Det är så realistiskt!!

Svar: HAHA ooomggg, sorry men jag har tydligen glömt att ta en... hittar inte ens någon bland mina filer! Och ja, jag ÄLSKAR det. Jobbigt att finna tid till att träna dock. (typ som i det riktiga livet, haha)
"Kaka"

Thesimslife

gud vilka skills Mason i matlagning har :)

Svar: Haha, jaa, eller hur!
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?