TS4: Lockwood - Hjärtskärande

| Postat i: TS4: Familjen Lockwood

I ilande fart åker Dixon till sjukhuset! Den smärta han upplever är inte likt något annat han känt tidigare,


Han blir genast intagen och inskriven. Han får en sjukhusklädsel med små ankor på. Alla läkare rör sig så snabbt, så stressat...? Vet de vad som är fel med honom? Är det något farligt? Dixon har aldrig varit med rädd. Plötsligt ångrar han sig att han inte bad mamma Ariana och lillebror Phillip komma med. De är lyckligt ovetandes, sovande i sina sängar där hemma. 

Sjuksköterskan ber honom lägga sig på britsen. De ska tydligen röntga honom och se vad det är som kan vara fel. Det har inte uttalat sig om vad det kan vara, men tydligen ska stadens bästa läkare få Dixons unika fall.


Dixon är leden, orolig, rädd... alla känslor på en gång. Varför har han väntat så länge med att gå till läkaren? Vad är det som finns där inne? Är det någon typ av magsår, något virus? Eller kan det vara som han trott, en alien? 

Doktorn röntgar Dixon och kommer fram till att han måste opereras. Så fort som möjligt! 

...och plötsligt tar han ut Dixons hjärta.


MoaSims

Oj! Hoppas att Dixon överlever!

MoaSims

Hoppas jag fick in min kommentar så att jag inte skrev in fel e-postadress.

Julia

Hej! jag har the sims 4, och har laddat ner massa packagefiler från sidan www.thesimsresource.com och har lagt alla filer som jag har laddat ner i "Mods" mappen men det kommer inte in i the sims 4.. :( har gjort precis som det står i ett inlägg som du skrev för ett tag sen, hur man installerar moddar till the sims 4, men du skrev detta i detta inlägget då, Observera att du endast kan ha en undermapp till 'Mods'-mappen" förstår inte riktigt hur jag ska göra.. :(

Emma

kommer du någonsin blogga om sims 3 igen?

Svar: Jodå! Någon gång
"Kaka"

Anonym

Åh, han ser så plågad ut :(

Bex

Uhhh spännande :D

SimsLover <3

När kommer ett nytt inlägg? :) Såå spännande, hoppas Dixon överlever!

Svar: Det kommer några till veckan!
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?