Ladda ner: Modern 5 Bedroom House

| Postat i: Skapelser, TS4: Downloadstips


Jag är sinnessjukt nöjd med detta hus! Hoppas ni tycker om det lika mycket som jag gör. Det är ett modernt hus med fem sovrum, två badrum och en bakgård med pool. Ni hittar mig via namnet CAROLINA747 eller hashtagen #simsing. 

OCH TACK FÖR 125 PRENUMERANTER! NI ÄR BÄST!!! (....och ännu mera tack till 136 prenumeranter! när jag spelade in denna video hade jag 125, nu, några dagar sedan är ni ännu mer... som jag sa - ni är bäst).


Simstar

Hur gjorde du bänkarna i köket, runda till en cirkel? Var väldigt snyggt!

Svar: Du vet där man väljer färger? Klicka där så kommer det upp olika alternativ för bänkarna. Ha inte "automatiska" bänkar på bara :)
"Kaka"

LIlla sims älskaren

Superfint! Eftersm jag inte orkar krångla med galleriet så ska jag försöka bygga av det :). Vi får se hur det går.. :D

Svar: Åh, vill sååå se hur det blir!
"Kaka"

sims 4 hus

Kan du vara snäll att bygga ett hus för två tjejer som är ungdomar. Dom är rumskompisar. En har en lite punkigare stil te.x mycket svart och en har en lte mer gulligare stil och det ska vara modernt. snälla hade varit jätte kul.

elinsdixie

Hej!

Såg att sofforna i Vardagsrummet stod lite snett men inte fullt snett, har du gjort något speciellt? :)

Tacksam för svar!



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?