Ladda ner: Details of Green

| Postat i: Skapelser, TS4: Downloadstips


Hejhej läsare! Jag har hamnat i någon sorts bygg-mani. Jag vill inte göra annat än att bygga! Så här har ni min allra första speed build. Ett starter house med ett sovrum och ett badrum. Jag hoppas att ni tycker om det. Ni hittar mig på galleriet via Origin-ID: CAROLINA747 eller hasthtagen #simsing.

Förresten... DEAR GOD VAD JAG KÄMPAT MED DENNA VIDEO. När jag skulle spara och rendera den så stod det att det skulle ta över ett dygn för att filen var så stor. Det löste sig tillslut såklart men åååh så arg jag var... 

Vad önskar ni att jag bygger nästa gång?


Em.

Vilket fint litet hus. Vad duktig du är. :)

Svar: Tack så mycket!
"Kaka"

Stina

Tjusigt!

Svar: Tack så mycket!
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?