Ladda ner: Cookies & Clothes butik

| Postat i: Skapelser, TS4: Downloadstips, The Sims 4


Hej mina fina läsare! Igår fick jag oväntat nog lusten att bygga något. Så jag byggde denna lilla affär. Som jag säger i videon så är detta tänkt för familjen Lockwood men eftersom att jag tidsinställer alla inlägg så får ni inte se mig använda detta förrän i mitten på månaden Maj. Jag tänkte därför att jag delar med mig av detta redan nu! 

Ni hittar mig under Origin-ID CAROLINA747 samt under hashtagen #simsing. Ni får mer än gärna berätta eller visa mig hur ni använder denna butik! 


Wilma Youngforest

Jättefint och jättegulligt, verkligen! :D

Jag undrar bara, måste man ha expansionspaketet "Dags att jobba" för att få allt material? ♥

//Wimse :)

Svar: Ja, det måste du, tyvärr!
"Kaka"

Saga

Åh vad fint det blev, ska nog ta och köpa Dags att jobba :)

Btw älskar din blogg och du är otroligt bra på att bygga :D

Svar: Tack så mycket! Ja, jag själv älskar Dags att Jobba så jag tycker absolut man ska köpa det. :D
"Kaka"

Amanda W

Gud vilken vacker butik!! Jag ska lätta ladda ner det när jag köper Dags Att Jobba! :D

Louize

Hej :)
Vet du om The sims 4 går att spela på Mac Book Pro? :)

Svar: Ja, det fungerar på Mac. Om din dator har systemkraven som krävs vet jag dock inte.
"Kaka"

Louize

Vilket sims tycker du har varit roligast 2:an 3:an eller 4:an? :)

Svar: Svårt att säga. The Sims 2 och The Sims 3 är ju "färdiga" i och med att alla expansionspaket och prylpaket finns. Så baserat på det tycker jag att The Sims 3 är roligast. Dock älskar jag The Sims 4, så jag skulle nog säga att det är min favorit med tanke på hur utvecklat det var redan från början. :)
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?