Jag har köpt The Sims 4 Dags Att Jobba

| Postat i: Allmänt
 
"WOAH WHAT..." tänker ni genast. Men yes, I bought it. Jag kunde inte låta bli när jag scrollade igenom mina kommentarer, gamla som nya. För såhär är det - DET ÄR NI LÄSARE som driver mig. DET ÄR NI som får mig att börja spela igen. Era fina ord är för mig som bensin är för en bil. Förstår ni? Er respons visar att det jag gör är värt det. Det är inte ofta jag visar min uppskattning. But I like you guys. I like you guys a lot. Tack för att ni finns. 

Snart dyker det upp lite inlägg om familjen Lockwood ska ni få se! 


violassims

YEEEEEES!!!!
Du kommer INTE ångra dig! :D

Jehn

Välkommen tillbaka! :)

Svar: Tack!
"Kaka"

LIlla sims älskaren

ÅÅ tack! :D Din blogg är fantastisk! Kul att du är tillbaka!

Svar: Taaack <3
"Kaka"

Cherry

Åh vad kul!
Din blogg är den bästa simsbloggen som jag vet om! :D

Svar: Åhh tack <3
"Kaka"

Linn

Yay!!!!

Amanda W

WOOHOO!! :D

Wimse

Vad kul! :D

Och gud vilken fin sim ovan i inlägget ♥.♥ ☻

Svar: Tack! Det roliga är att det egentligen ska föreställa mig, haha... var ett försök på en simself. :)
"Kaka"

Simsstar

Gaaaahhh vilken snygg sim! Jag så direkt att det var du faktiskt! Har försökt göra en simself av mig men det slutar med att jag gör en helt annan sim.....

Svar: Haha, jaså, är det verkligen likt mig? Trodde jag inte! Fortsätt försöka, vill gärna se :D
"Kaka"

Jossan

Simmen var fan sjukt lik dig faktiskt!

Svar: WOAH.... weird haha
"Kaka"

elinrebeckanilsson.blogg.se

Hej! Jag har stött på ett liter problem i detta spel. När jag ska anlita personal till min butik kan jag endast anlita en. Det står att man ska gå in på butiksbonusar för att ha möjlighet att anlita fler, men vart hittar jag det?:/
Kram

Svar: Om du vill anställa fler simmar trycker du på butiksknappen, den som är längst ner till höger. Menar du att det inte finns några simmar i den rutan som kommer upp eller? :)
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?