Paiges look for prom

| Postat i: TS3: Familjen Evans
 
 


Johanna-Louisr

Är det i universitetsliv man kan gå på bal? :)

Svar: Nej, Leva Livet :)
"Kaka"

Sanna

WCIF Hår och klänning?:)

Siri

Så vacker, WCIF hennes klänning?

Julia

Så otroligt vackert! WCIF klänningen?

I :3

Så vacker hon blev! :)

Viola

Tillhör ej inlägget men hur får man trampolin? :o

Ines

Superfin! Kommer Paige att träffa hennes pappa? Ellet har hon gjort det?

Svar: Hon har inte det och kommer nog inte att göra det. :)
"Kaka"

Ines

Vad är alla i familjens egenskaper?

Ines

Du skrev att Cassie hade åkt i fängelse i ett inlägg, kan man göra det på riktigt om man jobbar som kriminell i Sims? Vad händer då liksom? När jag var inne på story progression inställningar fanns det ett alternativ som hette "go to jail chance",så man kan alltså det?

Svar: Ja, det kan man. Det händer inte så mycket... det är bara ett rabbithole med olika alternativ.
"Kaka"

Alexandra - Inlägg om Sims

Paige är min nya favorit. Hon kommer bli en självsäker vuxen när hon blir stor (större) :D

Simsly

Vad fin hon är!

Anonym

Vad ful hon är!

Svar: Alla har sin egen åsikt.
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?