Evans - It's like I'm walking on sunshine

| Postat i: TS3: Familjen Evans

Som alla andra barn och tonåringar åker Paige till skolan. Helt ensam på skolbussen. Bör tilläggas att hon har många vänner i skolan och bra betyg! 


Ana utnyttjar den här soliga sommardagen till fullo. Ett dopp i poolen och några graciösa hopp från trampolinen. 


När hon känner att hon badat klart tar hon hand om bina. Stucken blir hon... hoppar runt och skriker av ren smärta. Men vad gör man inte för lite honung? 


Cassie som hör hur det skriks ute på gården kommer snabbt ut. När hon märker hur Ana blir plågad av bina skrattar hon lite tyst för sig självt... sen tar de båda en varsin tupplur ute i solen. Kanske får de sig någon bränna! Hundarna är inte alltför glada att deras ägare bara latar sig, så Smirnoff och Bailey leker med varandra istället i hopp om att väcka Cassie och Ana! 

"I'm gonna love you like I've never been broken. I'm gonna say it like it's never been spoken"


Sandy

WCIF: Bi huset?

Svar: Det kom med Övernaturligt
"Kaka"

Felicia

Gillar att allt är harmoniskt nu (jaja om vi räknar bort bina)! Det förtjänar Cassie.

Fin sista bild.

Rebecca

Jag har en fråga, hur många dagar har du valt i dina årstider? Undrar bara :)

Svar: Jag har på standard.
"Kaka"

Ister

Vilket är din favorit-EP OM du bara fick välja en?

Svar: Universitetsliv tror jag!
"Kaka"

Johanna, JingleSims

Hej! Vill du göra ett länkbyte med mig? :)


Gillar familjen Evans!

Viola

Hur får man trampolin? :o



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?