Evans - I work all night, I work all day to pay the bills I have to pay

| Postat i: TS3: Familjen Evans

Trots nya hundar har ingen i familjen Evans tänkt på det här med hur ekonomin ska hållas. Cassie jobbar så mycket hon kan inom det kriminella och flickvännen Ana har just skrivit upp sig som egen företagare inom fotografi, trots det är det inte mycket pengar kvar i slutet av månaden. Knappt så att de har råd med att mata hundarna.


När Ana var gift med Devin var pengar aldrig något problem - han var väldigt rik och Ana hade aldrig behövt jobba. Nu har teven gått sönder och de har inte råd att betala de ynka 50$ simdalerna för en reparatör. Ana som är den enda med lite erfarenhet inom händighet är den som får laga den. 


För att göra något out of the ordinary senare på dagen åker Ana och Paige ner till vårfestivalen. Cassie hann inte med eftersom att hon skulle till jobbet snart.

Paige tar sig en god glass och Ana letar efter påskägg. Hemligheten är ju att hon sedan tänker sälja påskäggen för att tjäna sig några simdaler. 


I :3

Det är jätteintressant att läsa om Evans!:D

sofia

WCIF Paige's byxor? De var superfina och jag tycker det är svårt att hitta snygga jeans till tonåringarna :)

Kajsa

tänkeru köpa sims 4 idag? min har laddat ner 50% redan :D

Svar: Nej, det tänker jag inte. Om några veckor kanske jag gör det. :)
"Kaka"

Anonym

Men om du vill har mer pengar så är de ju bara att fuska? Hahahah

Svar: Finns inget kul med att fuska. Därför gör jag det inte.
"Kaka"

Sandy

WCIF: Deras TV och köksbänken? Kram Sandy

Anonym

Fuska fram pengar?:)

Svar: Nej, ser ingenting kul med att fuska.
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?