Evans - Bra väder

| Postat i: TS3: Familjen Evans

Att göra skulpturer är Paiges nyaste intresse! Men att göra dem tar så oerhört mycket plats så hon får stå ute på gården och göra dem. Hon kan inte heller ställa ut dem i huset så hon väljer att sälja dem istället.


Ana tar sig en välförtjänt liten semester. Hon har jobbat oerhört hårt och fått en massa befodringar i fotografsarbetet för alla bilder hon sålt. Det egna företaget går väldigt bra!


För att fira hur bra det går för henne har de köpt sig en chokladfontän... som ni ser i bakgrunden verkar Cassie väldigt exalterad över det. Eller så smider hon onda planer, vem vet.

Senare under dagen åker de till stranden för att njuta av det varma vädret! 


Engla

Jag älskar verkligen din blogg, det är så mysigt att gå in på din blogg på kvällarna och läsa vad som händer i dina simmars liv <3

Svar: Åh, tack du <3
"Kaka"

I :3

Riktigt kul att läsa om Evans. Tycker att Piage har blivit riktigt söt!

Olivia Jappz

Vad var det Ana åt när dom grillade? o.O Den saken såg inte så ätbar ut i min åsikt.. xd

Svar: Tror hon åt honung haha xD
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?