Evans - FamILY

| Postat i: TS3: Familjen Evans

Cassie jobbar ju som sagt hela nätterna, så när hon väl är ledig är hennes dygn lite snett. Medans resten av familjen sover är hon vaken och sysselsätter sig på bästa möjliga sätt. Att surfa på the interwebz tillexempel.


Ana är fortfarande på jakt efter en bättre kamera. Hon orkar liksom inte resa enda till Al Simhara för att köpa en (nej, jag tänker inte fuska mig till en). Hon tjänar dock bra på bilderna hon tar med mobiltelefonen och är redan på nivå sex i fotografskarriären. Varje dag ler säljaren lite besvärat åt henne och förklarar att de inte fått in några kameror ännu.


Annars så går familjelivet bra och Cassie, Ana och Paige är alla väldigt nära varandra. Paige ser numera Ana som sin andra mamma och tycker inte alls det är konstigt att hon faktiskt inte är en man eller en såndär klassisk fadersfigur. 

Den konstnärliga egenskapen är stark och Paige gör inte mycket annat än att måla eller göra sina läxor. Eftersom att hon är teknofob ser hon aldrig på teve och undviker datorer så mycket som möjligt. Tavlorna hon gör blir sinnessjukt fina, hängs de inte upp säljer hon dem för ett par hundra simdaler. 


Julia

Hur får du henne att måla såna tavlor, jag har haft simmar med hög färdighet men de blir inte så

Svar: Det är en mod jag använder mig av
"Kaka"

SIMZAREN

Första kommentaren yippie!

Ister

Kan du visa paige's rum? :D

Louise

Har du något tips där man kan ladda ner make-up? :)

Olivia Jappz

Den tavlan Paige höll på måla sista bilden och tavlan bredvid är liksom dom vackraste tavlorna jag någonsin sett.. Vilken nivå är Paige i konstnärfärdigheten? (vad den nu heter) Det ser ut som hon är typ level 7/8/9/10, i dunno. xd Har hon bemästrat den redan?

Svar: Nädå, hon har inte bemästrat. Det är ett mod jag använder :)
"Kaka"

Anonym

Kan du visa vars man laddar ner datorn

Svar: Hej! Det finns redan ett inlägg om det :)
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?