TS4: Lockwood - Lexie möter Magnus

| Postat i: TS4: Familjen Lockwood

Som den utåtriktade och sociala tjej Lexie är möter hon snabbt en kille att befrienda. Magnus Dahl är hans namn och de klickar väldigt snabbt. Några av de egenskaper han har är grisig, hetlevrad men god. 


Magnus har dock inte bara ögon för Lexie vilket gör henne lite osäker. Den där känslan av "jaha men jag då?" tar över och Lexie åker snabbt hem. Han förstår inte riktigt vad som försiggår men hälsar att de får ses en annan dag. 

Den natten lägger sig Lexie med många tankar som snurrar i huvudet. Varför kände hon sådär när hon nyss träffat snubben? Hon ser ju honom inte som något attraktivt och är ju knappt mer än bekant med honom. 


Lilly

Taaaaaack för inlägget om vilka mods du använder! Toppen! :)

Svar: Ingen fara,! Hur hittade du det om jag får fråga? :D
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?