TS4: Lockwood - En dag i parken

| Postat i: TS4: Familjen Lockwood

Lexie har tagit sitt förnuft till fånga och bjudit ut Magnus på en träff... eller dejt kanske. Som ny i staden har Lexie inte många vänner med Magnus har verkligen öppnat upp sina armar för henne och verkar vara en stadig grund att stå på.

Det märks väldigt fort att de fattat tycke för varandra. Det är inte längre en vänskaplig relation de har, utan mer en flört. Lexie kan inte heller hjälpa de små fjärilarna hon känner i magen när Magnus gärna flörtar och småretar henne.

Mitt i parken och in the heat of a moment tar Lexie steget och kysser Magnus. Lite förvånad blir hon över sina egna handlingar men känslorna tog över och hon kunde inte hejda sig själv. Kyssen blir besvarad och ingen kan vara lyckligare över det än Lexie.

Magnus och Lexie vinkar varandra hejdå. Men Lexie vill inte åka hem än, istället vill hon utforska den otroligt fina parken. Hon gräver efter lite skatter men letar även efter äckliga, klibbiga grodor.
När hon utforskat större delen av den vackra parken kommer två andra simmar upp till henne för att hälsa. De har hört att hon är ny i staden och hälsar att de mer än gärna lär känna henne lite bättre. Lexie, som den sociala sim hon är, tackar självklart ja och berättar för simmarna att hon ska ha en liten fest till helgen och att de gärna får komma isåfall.


Felicia

Du tar ju så otroligt fina bilder! Lexi är så söt

Svar: Tack du!
"Kaka"

Agnes

Jo, jag vet att du har köpt sims 4 nu och antagligen kommer spela det för det mesta nu men jag har en fråga som du kanske kunde hjälpa mig med i sims 3..? Jag har haft problem i ett tag att bli ihop med andra simmar som "har problem att binda sig". Jag vill gärna att det ska hända mer. Hur gör jag? Tacksam för svar. Asbra blogg!

Svar: Det brukar vara extra svårt att bli tillsammans med simmar som har den egenskapen. Du får helt enkelt fortsätta kämpa på, finns inte så mycket annat att göra! :D Kul att du gillar bloggen, tack så mycket!
"Kaka"

Hilda

Vad tycker du om Sims 4 nudå? För du var väl inte så intresserad av det förut? :D
Tycker du det var bättre än du trodde?

Svar: Ska skriva ett inlägg om det senare! :)
"Kaka"

Cherry

Jag shippar Lexie och Magnus, så otroligt söta tillsammans! ;)



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?