Önskeinlägg

| Postat i: Allmänt
Jag har, som ni vet, en stor förkärlek till att bara spela på mina familjer och därför handlar alla inlägg om det. Jag förstår att det kan bli väldigt tråkigt att läsa i längden och önskar därför att ni ger mig lite förslag på vad ni vill läsa om.

Eftersom att The Sims 4 är spelet jag fokuserar på just nu föredrar jag tips om det - men The Sims 3 går också bra, observera dock att det kan ta lång tid innan jag sätter mig och spelar det igen.

Vad vill ni läsa om? Fusk, tips, lamor... YOU NAME IT!



I :3

Fler familjeinlägg? Haha, det är roligt att läsa om din familjer :)
Kanske några tips man kan göra när man inte orkar spela The Sims.

Jaa, fler idéer kommer jag inte på nu <3

Svar: Tack! <3
"Kaka"

julia

Älskar att läsa om dina familjer! Men det skulle vara roligt om du visade upp hus och inredning lite mer :)

Svar: Absolut!
"Kaka"

SimsTi

Jag skulle vilja veta vad du tycker om The Sims 4. Ett + och - inlägg alltså. Det hade varit kul. Kram//

Svar: Ska göra ett när jag satt upp några punkter! :D
"Kaka"

Hilda

Jag älskar verkligen att läsa om dina familjer, men om du gjorde inlägg oftare hade det varit superkul!

Svar: Åh, tack <3 Jag vill dock inte göra för många inlägg på en gång, jag får nämligen mindre respons då... egentligen gör jag ju typ sju inlägg om dagen men tidsinställer dem så att det bara läggs ut ett om dagen. :)
"Kaka"

Anna Röd - ★ Nörd & Filmskapare ★

Kan du inte göra ett inlägg med saker du tycker är bättre än 3:an med Sims 4, så man blir lite pepp! Eller typ tips, tycker 4:an är svårare med.

Svar: Alltså ett inlägg på saker jag tycker är bättre i TS4 än TS3? :)
"Kaka"

thesimslife

Ett inlägg där du skriver vad du tycker om med ts4
Vad som saknas? Vad som är bra? Vad som skulle kunna vara bättre? Vad tycker du om möblerna? Kläderna? Vad tycker du om byggläget?
Och vad du tycker om ts4 jämfört me ts3
Om ts4 är värt pengarna?
Och vilken som är roligast att spela? ts3 eller ts4?
Och med att spela tänk på när du exempelvis bara hade grundspelet till 3an eller nått enstaka spel installerat. Blir lättare att jämföra då de inte finns expansioner till 4an än :)

Um kommer inte på något mer haha


Svar: Tack så jättemycket för dina förslag! Ska ha detta i åtanke :)
"Kaka"

Evve

Typ kanske lite olika tips på hur man kan göra sitt spel roligare och olika bygg/inredningstips :))

I :3

Inrednings tips! Det skulle vara jättekul! <3

Cheshire

Jag skulle vilja ha lite mer fusk och man ''aktiverar'' dem för vissa funkar inte, man måste väll ha någon slags kod man skriver in innan :3



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?