TS4: Mason Lockwood

| Postat i: TS4: Familjen Lockwood
Till att börja med vill jag be så mycket om ursäkt för min klantighet. Jag lät min kompis spela The Sims 4 på min dator och tänkte inte på att stänga av åldrandet för andra simmar, vilket gjorde att min sim Lexie Lockwood och hennes familj åldrades. I och med detta vill jag inte spela på den familjen längre och har därför gjort en ny sim att utforska The Sims 4 med. Säg hej till min sim Mason Lockwood! 

Eftersom att jag gillade efternamnet så mycket bestämde jag mig för att behålla det, men istället göra en kille för en gångs skull. Låt oss låtsa att detta är en avlägsen släkting till Lexie!



Detta är då Mason, en nyinflyttad sim i staden Oasis Springs. Han har inga direkta mål i livet riktigt ännu, först vill han prova på stadens utbud av tjejer... lite av en douchebag, visst... men trots det en jordnära snubbe. Han älskar allt som har med matlagning att göra, är självsäker, utåtriktad och förförisk.

Och detta är hans underbara ungkarslya! Ett hus med ett litet badrum, sovrum och ett hyfsat stort kök där han kan utforska sina matlagningsdrömmar. Stort och öppet med plats för fester. 


Team Evans

Inget illa menat men jag vill verkligen att du ska fortsätta med familjen Evans. De är min insperation och jag tycker det är jätte tråkigt när du inte skriver om dem...

Svar: Självklart tar jag inte illa upp! Jag kommer att fortsätta på familjen Evans någon gång, men inte nu när The Sims 4 är så nytt osv :-)
"Kaka"

thesimslife

åh va tråkigt :/ Det som höll på å bli så spännande, men blir nog roligt att läsa om Mason också :)



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?