TS4: Lockwood - Hemligt ställe

| Postat i: TS4: Familjen Lockwood
 

Dagarna går fort framåt och mittemellan jobb och nyförlovning tar Lexie sig en promenad runt kvarteret i den andra staden. Hon finner ett stort och vackert träd som hon bara måste utforska. Hon kan ingenting om träd, eller växter överhuvudtaget men just detta majestätiska träd väcker hennes intresse.


Efter att ha stått och beundrat trädet en längre stund... mitt i natten till och med ser hon plötsligt en stor öppning. Som den självsäkra sim hon är måste hon ju självklart gå in och se vad som lurar där i mörkret.

Efter mycket om & men, insekter och obehagliga ljud genom mörka gångar under markytan kommer Lexie fram till en helt ny och okänd park. Något vackrare har hon aldrig sett. Vart har hon hamnat någonstans?


Anonym

Vart hittade du trädet?

Svar: Jag kan lägga upp en bild senare och visa. :)
"Kaka"

I :3

Wow, coolt! :)

Anonym

Hej! Jag tycker det ser jätte spännande ut med trädet och den "rosa världen." Kul blogg som jag har läst typ varje dag ☆



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?