TS4: Lockwood - Everyday life

| Postat i: TS4: Familjen Lockwood

Natten med Nina var över förväntan och som tack för det får Mason en ros på köksbänken. En väldigt lyckad dejt hade de tillsammans.


Mason känner sig helt slutkörd och somnar på soffan efter en hel del tv-tittande. Han favorit matlagningsprogram har något slags marathon så det är vad han suttit klistrad framför de senaste timmarna.


När han vaknar efter powernapen tar han hand om den vildvuxna plantan utanför hans hus. Han är inte riktigt säker men han tror att det är blåklockor som växer där. Någon dag ska han köpa krukor och plantera en massa växter och grönsaker i. 


Annars händer det inte så mycket i Masons liv... att vara ensam med någon okänd kvinna då och då är inte det optimala förhållandet han egentligen vill ha.Han tar ett dopp i kvarterets nya pool för att få lite förändring in the everyday life.

Väl där möter han Nina. Hon är inte alltför glad att se honom, trots den underbara dejten. "Jag hoppas du inte tror att detta är början på ett förhållande Mason... jag ville bara utforska den nya mannen Oasis Springs hade att ebjuda... du vet... dejten var underbar men...." stakar hon fram som svar på hälsningsfrasen. Mason skrattar bara och svarar att det bara är skönt att hon tycker så, han är inte redo att binda sig förrän han möter den rätta. 


Fjärt

Haha! Undrar hur det går.

Svar: You'll see ;)
"Kaka"

Mathilda

Gud vilka fina kläder hon har! Älskar din blogg! Kan du tipsa om lite fler saker från sims 3 som nedladdningar? Jag vill inte ha sims 4 för det är ju liksom lite svårt att ''binda'' sig vid nu när jag spelat sims 3 i ett tag! Det verkar vara lite jobbigt med att vänta på att det ska ladda och sånt skit när man ska någonstans än sitt egna hus!

Svar: Vi får se när jag tar upp The Sims 3 igen, tycket det blir så stökigt på bloggen om jag skriver om båda spelen. :) Det är faktiskt inte så jobbigt att vänta pga laddningsskärmarna, för mig tar det max 5 sekunder.
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?