Ny design!

| Postat i: Allmänt
 
Nu är den nya designen uppe! Väldigt spontant av mig faktiskt... satt större delen av kvällen och en bra bit in på natten och fixade för att jag inte hade något bättre för mig. Det är lite småfix kvar, men i det stora hela är den klar. Säg gärna till om det är något ni hittar - något ni stör er på på, något som ser konstigt ut eller rent ut sagt bara är fel. Jag tål kritik.

För att göra den här designen har jag tagit hjälp av "Sannas Rum" gratisdesigner. Det är första gången som jag använder en gratisdesign, annars brukar jag koda enda från grunden. Som ni ser är den ytterst lik min gamla, men det är lite det som är meningen.

Vad tycker ni om designen? 


Cloud

Det ser jättefint ut (:

Svar: Tack så mycket!
"Kaka"

Violassims

Riktigt snygg! :D

Svar: Tack! :D
"Kaka"

unforgivablecurse.blogg.se

Tjusig design, och jättebra blogg i övrigt! Jag har spelat sims sen de allra första spelen kom ut, men har tyvärr tröttnat lite nu. Men nu när jag hittade din blogg fick jag lust att börja igen! :D

Svar: Tack så mycket! Börja spela The Sims igen :)
"Kaka"

Stephanie, Othersims

Åh vad fin den blev! :D , verkligen stilrent!

Anonym

Älskar din blogg men designen där uppe,borde du inte ha olika simmar där? Tycker det blir lite ''stelt'' :)

Svar: Tack för din kommentar och din åsikt! :)
"Kaka"

Milina Salihodzic

Fint!

mot plus

supersnygg! ha en fin dag du!

Fanny

Hur fin som helst, vad duktig du är!

Svar: Tack så mycket Fanny!
"Kaka"

MATILDA

snyggt :D

Kelly

Vad fin den blev! :D

Summer Sims

Jättefin design! :)

Emelie

Åh, riktigt fin design!
Jag tycker den är riktigt vårig och jag älskar typsnittet i rubrikerna haha! =)

Svar: Tack! Typsnittet heter Trajan Pro så du vet :D
"Kaka"

Sanna Preifelt

Åh vad kul och vad fin du gjorde den :) Tack för länken!

Svar: Tack! Och självklart får du en länk, det är ju du som gjort större delen av den. :D
"Kaka"

Emma

Jätte fin!

Ingeborg

Stör mig på simmens ögonskuggan på ettan och trean i headern

Amanda

Älskar den nya designen!!

Svar: Tack så mycket! :D
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?