Jag har köpt Monte Vista

| Postat i: Allmänt
Kolla vilket fynd jag gjort tack vare en användare i facebook-gruppen Sims Uncut, hon tipsade om hur Monte Vista fanns för nitton kronor på SIBA.

Hade jag inte fått den här världen för endast nitton kronor hade jag ALDRIG köpt det - tycker det är sinnessjukt överprisat i The Sims 3 Store. Så nu ska jag spela lite i Monte Vista de kommande dagarna för att sedan skriva lite om vad jag tycker om den. Låter det bra? Är det något speciellt ni vill att jag ska fokusera på eller något som ni vill veta?


Emma

Det skulle vara kul att läsa om "pizza restaurangen" eller vad det nu är :)

Svar: Absolut! Tack för din kommentar :)
"Kaka"

Anna

Gud vad kul!
Gillar den nya designen :)

Ronja

mäh :o jag som köpte de för 99kr

Emma

Jag älskar den världen den är så fin

Emelie

Åh det är världens mysigaste stad! Hade den typ i en dag och testade om jag inte minns fel, får nog ladda ned den igen! :o



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?