Evans - Längesen sist

| Postat i: TS3: Familjen Evans

Brooke och Blake är äntligen hemma i Storybrook County! Här är kylan och vintern ett faktum.. flera minusgrader är det.


Mamma Jun och pappa Elijah är riktigt glada över att barnen äntligen är hemma för ett tag. De har inte så mycket planerat under tiden ungarna är hemma, se några filmer, gå ut och äta och bara ta vara på den tiden de har tillsammans. När Blake och Brooke är färdigstuderade lär de ju flytta ut ganska snabbt!


Här ser man hur lika barn och föräldrar är. Iallafall lite.

En kväll kommer Blakes pojkvän över, de har inte träffats sen Blake åkte till universitetet. De har aldrig satt en stämpel på sitt förhållande, om de varit tillsammans eller bara hållt på. Det är lite pinsamt och jobbigt först, men när de står i varandras armar känns det inte alls som att det var så länge sedan de sågs sist. Känslorna är fortfarande kvar, starkare än någonsin.

Jun vinkar av sina ungar som än en gång är påväg mot universitetet. Men när de kommer hem nästa gång lär de vara färdig med sina utbildningar.


Emelie

Gud va söta Blake och hans kille är tillsammans!=)

Cassandra

Hej! Jag har nyss köpt min universitetsliv, och när de går på lektioner så får man inte följa med in? Ska man inte kunna det? Tacksam för svar :)

Svar: Du får inte följa med in på alla lektioner. Bara på en, en gång i simsveckan :D
"Kaka"

Rolo

Håller med Emelie jag ;D

Cassandra

Okej, tack:)

Svar: Inga problem! Jag hjälper gärna :)
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?