Evans - Flytt & resa

| Postat i: TS3: Familjen Evans

Blake är äntligen hemma i sin älskades armar igen. Den här gången kom Erwin på besök tidigt på morgonen för att överraska Blake och Brooke med en glad nyhet. Han har hittat ett hus de kan köpa!


Huset ligger i den lugna delen av Storybrook County, väldigt nära Elijah & Juns hus. Ett plan och källare.


Så det här är alltså det nya hushållet! Brooke, Blake och Erwin. Till en början kommer alla vara med i bilden men sedan när Blake och Erwin är redo för att skaffa familj och stadga sig kommer Brooke att flytta ut. 


Nyinflyttade och tagna av all flyttstress! Men Brooke kan ändå inte sitta still. Hon berättar för Erwin och Blake om hur hon precis bokat en resa till Al Simhara, Egypten. 

Så jaaa... helt spontant ska Brooke åka till Egypten. Helt själv också. Hon vet inte riktigt vad som väntar, hon har ju aldrig ens varit utomlands tidigare. Men hon har bestämt sig - innan hon satsar allt på karriär eller familj ska hon ha upptäckt världen.


Violassims

Åh, helt underbart snygga bilder måste jag säga!
Det ska bli kul att få hänga med på Brookes resa :D

Svar: Tack, roligt att du gillar bilderna! :D
"Kaka"

Violassims

Glömde skriva att huset var grymt snyggt!!

SweetSims

wcif alla poser? :]

Svar: Jag har svarat på det i ett inlägg nu! :)
"Kaka"

Jehn

Jätteroligt att följa denna familj, och kvalitén på dina bilder är verkligen super!! :)

Blev väldigt förtjust i Brookes frisyr, WCIF flätan?

Svar: Jag har svarat på det i ett inlägg nu! :)
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?