Evans - Examen!

| Postat i: TS3: Familjen Evans

Syskonen Blake och Brooke är tillbaka på universitetet! Andra och sista terminen. Här ser ni hur Blake tar en väldigt fin selfie.




Blake och Brooke har nu bestämt sig för att de ska bo tillsammans även efter examen, fast i Storybrook County då såklart. De har redan börjat kolla lite på hus och lägenheter. 


Nästan varje kväll myspys-smsar Brooke Jeffery. De har inte ett förhållande, mycket enklare såhär.


Efter att Brooke använt sig dator alldeles för mycket är det Blakes plikt att laga den. Dels för att göra sin lillasyster glad men även för att han faktiskt behöver öva på sin händighet.


Brooke börjar bli lite skolless men kämpar på ändå. Den här gången går det bättre än förra terminen.


Och så är det dags för juicefatsparty! Många kända och okända ansikten kommer.




Dags för examen! Blake och Brooke fick dock köa in till salen i flera timmar. (Händer mig alltid... tiotals simmar som blockar vägen och mina simmar måste då stå och vänta i en jäkla massa timmar).

 


Anonym

Du, detta är kanske är en väldigt konstig fråga, men mina simmar är inte nakna när de streakar, och man "ser" inte det? Varför?

Svar: För att jag har mods och custom-content-skins. Då syns allt.
"Kaka"

Anonym

Kan man ladda ner Cornelia och Chanel? :3

Svar: Inte Chanel tyvärr... men Cornelia finns nog här på min mediafire: https://www.mediafire.com/folder/919r18cwt800g/The_Sims_3 och andra simmar jag gjort finns här http://www.thesims3.com/mypage/carroeb/mystudio :D
"Kaka"

Evve

Mina simmar får också alltid köa innan de får ta sin examen, fett irri ju!! Ibland hinner de inte ens gå in innan det är slut :o

Svar: Eller hur! Min sim Blake hann inte det... därför det bara är bilder på Brooke :c
"Kaka"

Julia

Snygga bilder som vanligt! Längtar till att få läsa mer om Evans, familjen verkar hur kul som helst att spela på :)

Alice på simssystrarna

Så gulliga syskon! Hur tar de selfies, tillsammans och själva?
/Alice

Svar: För att ta tillsammans utan att vara romantiskt involverade så måste någon av dem ingå i gruppen sportfånar, samam gäller med selfies själva :)
"Kaka"

Johanna - A dream as a model ♥

Kuul med sims :D

Anonym

Hur laddar man ner mods? Är det gratis? Jag har ej en mac, bara så du vet. Förklara gärna hur man laddar ner till sin dator. (Inte till mac)

Svar: Ja, det är gratis. Det är i stort sett likadant på både mac & pc. Jag använder mig av båda... Sen finns det säkert hundratals guider om hur man installerar mods/package-filer så jag länkar de bästa: http://fantasims3.bloggplatsen.se/2012/12/28/9216644-guide-installera-mods-och-package-filer/ http://alltomsims.blogspot.se/2012/06/hur-du-installerar-package-filer-till.html Följ någon utav de guiderna.
"Kaka"

Anonym

Hur tar man sådana selfies? Finns inte i vanliga spelet vad jag har sett?

Svar: Det kommer med universitetsliv. Och din sim måste ha sportfåneinflytande :)
"Kaka"

Alice på simssystrarna

Tack så mycket! :)



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?