Evans - Brooke rentvår sitt namn

| Postat i: TS3: Familjen Evans
När Brooke ska på en utekväll med vännerna bestämmer hon sig för att klippa av håret och ha på sig lite nya kläder. Woho!
 

Torsdagmorgon och Brooke jobbar på att skriva en fusklapp till tentat som är dagen efter. I flera timmar sitter hon och skriver nödvändig information. Hon måste verkligen bli bättre på att plugga, betygen är ju nästan i botten.


...dagen efter åker Brooke dit för fusk. Och för att rentvå sitt namn fick hon möjligheten att spela in en "antifuskfilm" för universitetet. Brooke lovar sig själv att hon aldrig mer ska fuska, speciellt inte på en tenta!

När helgen kommer blir Brooke utbjuden på en dejt av kompisen Jeffery Dean. Hon tackar glatt ja! De äter middag tillsammans, går på bio och sen besöker de the make-out spot.

Det slutar med att Jeffery stannar för kvällen - trots att Brooke tydligen luktar riktigt illa. 


vanja

riktigt rolig blogg ide :D

Evelina

Vart finns toppen?? och vart hittar du alla tatueringar?? :DD

Svar: Har svarat på det i ett inlägg nu! :D
"Kaka"

eric

cool blogg ^^

Svar: Tack!
"Kaka"

Thea

Hej kaka! Jag undrar vart du har hittat Brooke's Mac dator??
Tacksam för svar! <3

Svar: Nu har jag svarat på det i ett inlägg!
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?