The Sims 4: Byggläge & CAS

| Postat i: The Sims 4
 
Till att börja med vill jag ännu en gång be om ursäkt för min frånvaro! Blev en av mina traditionella, oplanerade bloggpauser. Under tiden jag varit borta har man fått veta lite mer om The Sims 4. Vad tycker ni om det så långt?


Evve

Yeey du är tillbaka :DD Hoppas du haft det bra under din bloggpaus :))

Jag längtar som bara den till att den ska komma ut, men jag vill inte att det ska bli höst igen iksom, haha ^^

Svar: Nä höst igen är ju inte så kul! Ser dock fram emot alla höstoutfits.
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?