Evans - Rubrikslöst

| Postat i: TS3: Familjen Evans

Cassie må bara vara en tonåring men hon tror själv att hon är så mycket äldre. Självsäker, smart och mogen anser hon sig själv att vara. Visserligen är hon det, men hennes attityd kan lätt störa andra.


Tvåbarnspappa, en liten son och en rebellisk tonårsdotter... trots det hinner Dylan ta sig tid till att plocka bananer från trädet han har i trädgården.

Cassie har fått sig många nya vänner på gymnasiet. Hennes närmaste vän har namet Erich och de umgås så ofta de kan.


Thea

omg vad fin Cassie blev!!!!

Evve

WCIF jeansen Cassie har på sig?!? :))

Svar: Postar inlägget där jag svarar på det senare ikväll!
"Kaka"

Alva

Vart kommer bananträdet ifrån? :)

Svar: Det är från något expansionspaket, vet tyvärr inte vilket. Kan kolla runt lite :)
"Kaka"

Sanna

Var är Cassies linne ifrån?:)

Svar: Kommer tyvärr inte ihåg... sorry!
"Kaka"

Siri

Vad snygg Cassie blev!:D

Svar: Eller hur :D
"Kaka"

Oj

Jätte bra inlägg!, hej
Jag gjorde det där "fusket" att få en tonårsim gravid vilket jag fick göra om 2 gånger för första gången funkade det inte. Nu kom det fram att hon är gravid men jag ser bara hennes huvud och skor men det är normalt på badkläder. Jag har provat tusen gånger att gå in duschen och badkaret men inget funkade. Jag har provat "reset sim" bla bla men det funkar inte heller, jag har startat om mitt sims, asså sparat och sen gått in igen. Hennes mamma jobbar som stylist men man kan inte få en makeover som gravid, jag kan inte klicka på spegeln och få ändra utseende på henne men det kommer inte upp som alternativ, jag skrev in testing bla bla och höll in shift men det kommer inte upp som alternativ på henne, "ändra sim i skapa en sim" men på alla andra funkar det. Hon är min favorit sim 😯 , kommer hon bli normal när hon fött och ändra henne i makeover eller något sånt eller kommer hon förbli osynlig?

Nathalie

Åh! vart hittade du piercingen? Hittar inga bra att ladda ner,,,

Svar: Jag kommer inte ihåg tyvärr!
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?