WCIF: Soffa, fåtölj & Storybrook County

| Postat i: TS3: Where Can I Find

 
Svar: Soffan och fåtöljerna kommer från en skapare på TSR vid namn Wondymoon. Kuddarna kommer liksom med soffan och fåtöljerna så det är alltså ingenting du laddar ner separat. [Här] hittar du dem, du kan ladda ner dem och setet de tillhör eller var för sig. Jag vet tyvärr inte vart diskmaskinen kommer ifrån, den måste ha kommit med när jag laddat ner något hus. Storybrook County kommer inte med något expansionspaket och jag har bloggat om det tidigare, du hittar inlägget [här].


Jennas Sims

Hej! Vad gör du när du får för mycket CC? Gör du alla filer till en enda fil då med s3pe? och isåfall, hur gör du när du laddar ner fler saker? Tacksam för svar. Har ett ständigt problem då när jag startar mitt sims är allt svart och en rund blå symbol står och laddar, laddar, laddar. Har du något tips? Vet du vad problemet beror på? Åter igen, tacksam för svar.

Svar: Har inte hänt mig att jag fått för mycket cc... än. Längtar inte till den dagen alltså! Har blivit väldigt lat med att använda S3PE också så att... jag vet inte. Har du provat att rensa cache och liknande? Jag har en guide för det annars! :)
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?