The Sims 4: CAS demo

| Postat i: The Sims 4

Hej! Det var längesen... som vanligt tröttnade jag på The Sims 3 och allting som hade med bloggen att göra. Jag har fortfarande ingen blogglust men tänker att jag måste skriva om The Sims 4 CAS demon som jag och en kompis fått äran att prova. 

Jag har gått igenom CAS lite snabbt och samtidigt som jag är väldigt imponerad över allt nytt man kan göra är jag samtidigt väldigt besviken. Så nu undrar jag, är det något speciellt nu läsare vill se? Var snäll och lämna en kommentar eller två så ska jag göra mitt bästa. Blir lättare för mig att blogga om jag vet vad ni vill se! Simmen här ovan skulle försöka efterlikna mig själv, lyckades dock inte så bra med det ;)


Anonym

när jag läser detta inlägget känns det som att du tror att du och en kompis är de ända (eller 2 av få personer) som får prova detta, eller har jag bara missuppfattat? Förmodligen har jag nog det, haha! :)
Alla (som vill) har nämligen fått prova detta :)

Svar: Nejnej, jag vet att alla fått/får prova det! Vissa har bara fått det i förtid och andra får det senare. :D
"Kaka"

Simlite

Det skulle vara jätte kul ;3

Tyckte det också var lite sådär

Ellie

Ifall du vill ha spelet lite men inte vill slösa 599 kr kan du köpa i från codesnsuff där kostar det bara 399 kr. Jag har köpt alla mina sims spel där ifrån och det har funkat jättebra.



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?