Evans - Cassie ute på hyss

| Postat i: TS3: Familjen Evans

(Längesen jag spelade så jag ber om ursäkt om inläggen om familjen Evans kan verka lite röriga. Det blir tyvärr så för mig när jag inte spelat på länge och glömt bort storyn jag tänkt ut för dem).


Som den tonåring Cassie är så älskar hon att göra lite hyss då och då. Men att tejpa igen kranarna hemma eller sätta pruttkuddt lite varstans är inte lika kul längre... så hon har avancerat till att göra större hyss. Att busa hos sin morbror Blake är roligast eftersom att han blir så arg! När Blake och hans man hade grillfest passade Cassie på att kasta ägg på deras hus.


Sedan smyger hon över till grannen för att elda upp en papperspåse med hundbajs. Trots att grannen ser vad Cassie håller på med säger hon ingenting...



Cassie är ute hela natten, utan att någon efterlyser henne och polisen kommer inte heller och hämtar henne som de brukar göra. När solen går upp tidigt på morgonen hämtar hon hunden Luigi, går ner till stranden och bara njuter av livet. 


Bullen

Kan du ladda upp familjen Evans? För alla i familjen är ju så fina!

Svar: Om du kollar i min exchange finns många av familjen Evans där. Kan nog ladda upp åtminstone Cassie och hennes lillebror när de växer upp senare! :)
"Kaka"

Julia

Din exchange vad heter du? :)

Svar: Jag heter Carroeb där! :)
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?