WCIF: CC från simmen i headern

| Postat i: TS3: Where Can I Find

 

Svar: Jag kunde tyvärr inte hitta allting. Men håret kan du ladda ner [här], tröjan [här] och hennes hudton [här].


simmarsmulan

Besökte precis bloggen för att fråga var det kom ifrån, haha!

Svar: Haha, jaså! Vad tur att jag redan svarat på det då haha :D
"Kaka"

Loviza

Så nu är tävlingen avslutad kolla om de va du som van :D kram

Anonym

förstår inte hur man laddar ner håret D:

Svar: Vad exakt är det du inte förstår så kan jag förklara? :D du trycker på "ladda ner" här i mitt inlägg, sen scrollar du ner till den tredje download-länken och laddar ner det via mediafire.
"Kaka"

Anonym

oj, haha hade inte loggat in XD så typiskt mig, men tack <3 :) älskar din blogg



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?