Tipsad hos EpicFaiil

| Postat i: Allmänt
Hej alla nya och gamla läsare! Ni kan inte förstå hur otroligt glad jag är just nu. Jag klickade mig in på EpicFaiils blogg och ser ett inlägg hon skrivit till alla simsnördar... OCH DÄR ÄR MIN BLOGG! Det här är riktigt stort för mig och jag är så sinnessjukt tacksam! 

Tidigare idag jobbade jag på ett inlägg för att tacka er för att jag just fått sextio följare på bloglovin och för att besöksstatistiken har hållt sig jämn på 250 läsare om dagen de senaste månaderna. Och nu helt plötsligt har jag över 70 följare, kommentarerna strömmar in och frågorna likaså. Besöksstatistiken för idag ska vi inte ens prata om. Tack hörrni! Tack så jättemycket! Och speciellt tack till dig Moa, EpicFaiil, tacktacktack! 

 
Jag hoppas att ni som just hittat hit är här för att stanna. Här på min blogg kommer ni få följa mina familjer jag spelar på, mina nedladdningstips och tips för att göra erat The Sims bättre. När The Sims 4 kommer ut kommer jag även blogga om det. Välkommen!


Jonna

Jag kom faktiskt hit genom hennes länk och bara älskar din blogg. Så himla bra och fin! ^^

Svar: Tack så mycket, vad glad jag blir! ;__; <3
"Kaka"

Elin

åh va kul :D

Stephanie, Othersims

Gud vad roligt!! Du förtjänar det verkligen! :D

Svar: Tack Stephanie! <3
"Kaka"

Fanta

Gud vad roligt, grattis! Blir lite avis, haha

Svar: Hihi <3
"Kaka"

Anna

Grattis, vad kul! :D

Såg att du hittade mig på Youtube, häh ;)



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?