Evans - Välkommen Brooke

| Postat i: TS3: Familjen Evans

Jun som haft en sämre graviditet än den hon hade med Blake och har ofta ont i ryggen och ett ständigt illamående. Därför provar hon en experimentell behandling hon hört talas om i någon av sina läkarböcker.


Så medans Blake är på skolan och Elijah på jobbet spenderar Jun sin tid med att spela schack på familjens nya iMac.


Elijahs jobb. Han har nu avancerat sig upp ända till nivå nio och är nu huvudrollsinnehavande skådespelare. 


En natt vaknar Jun av svåra magsmärtor och de förstår direkt att bebisen är påväg. Den långa väntan är äntligen över och det är nu dags att ta sitt pick och pack till sjukhuset för att förlösa deras bebis.

Det visar sig att det blev en liten flicka den här gången! Hennes namn blir Brooke Evans och hennes rum inreds efter hennes favoritfärg - ljusgrön. Hon älskar kylan och är lätt imponerad.


Louise

Dina namn låter så himla coola... När jag själv ska välja namn låter allt så töntigt, haha

Louise

Dina namn låter så himla coola... När jag själv ska välja namn låter allt så töntigt, haha

Anna Röd - Nörd & Filmskapare

Åh var har du laddat ner iMacen och kan inte du ta en screencap på vilka grafikinställningar du har :D ser så fint ut!

Btw, kan du inte göra ett inlägg på hur man skriver bra sims inlägg :D såna här liksom om hur en sims vardag kan se ut? Dina är så bra

Svar: Jag har ALLA mina grafikinställningar på det högsta.
"Kaka"

Stina

WCIF spegeln som Brooke har stående på golvet mot väggen i sitt rum...?

Thea

WCIF den Macbook datorn som Jun spelar på?! den är så cool!

simmarsmulans

Gud vad fint namn!

Svar: Tack!
"Kaka"

Stina♥

åå!Kan du länka iMacen?:)

Vi älskar Sims❤

Hej, vill du göra länkbyte? Alltså att vi gör ett inlägg var och skriver typ ''kolla in denna blogg (bloggens namn)'' så våra bloggar kanske får mer läsare :) svara gärna :)

Meia

sjukt fin barnrum :)

Svar: Tack!
"Kaka"



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?